Revista Glamour va trece sub managementul unui nou publisher, o subsidiară a Newsroom AI, de la 1 ianuarie 2019. Newsroom AI este o companie de tehnologie media cu un istoric cunoscut în transformare digitală şi va prelua licenţa de la Ringier România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua versiune print a revistei va fi lansată în martie 2019 şi va fi primul titlu quality din România imprimat 100% pe hârtie reciclată, subliniind angajamentul luat de companie privind sustenabilitatea. Site-ul va fi activat pe 1 ianuarie 2019. Noul format urmăreşte să restabilească relevanţa brandului cu un spectru mai larg de teme abordate, vizând un public mai larg.

„Publicul Glamour se mişcă astăzi pe un ritm diferit faţă de cel de acum un deceniu, când titlul a fost lansat în România. Căutăm să ridicăm discursul cu un nou set de valori pentru un cititor mai conectat şi mai curios”, a declarat Diana Tofan, redactor-şef şi noul manager general al revistei.

Echipa editorială împrospătată este concentrată pe transformarea artei de a povesti a Glamour cu o abordare care va evolua de la mobil la print şi evenimente din viaţa reală.

Revista va sărbători 12 ani în România cu o echipă tonică, strategii de conţinut şi comerciale, format digital prioritar, ediţii trimestriale în format print şi şase evenimente planificate pe tot parcursul anului.

​Glamour Beauty Festival, evenimentul reprezentativ al brandului pentru Bucureşti, a atras peste 2.000 de participanţi plătitori pe parcursul celor trei ani de existenţă.

„Suntem încântaţi de parteneriatul cu Newsroom AI pentru a scrie un nou capitol pentru Glamour România. Marchează un nou capitol în felul nostru de a susţine brandurile în legătură cu publicurile într-un mod mai semnificativ şi cu un impact mai mare”, a declarat Markus Grindel, managing director al Condé Nast International.  

Compania este angajată în reducerea dependenţei brandului de distribuirea în social media, favorizând accesul la homepage în căutarea unui public mai retrâns, foarte angajat şi influent. Oferta digitală a Glamour va fi de a renunţa la toate produsele mainstream, precum afişarea de reclame, favorizand conţinutul propriu şi formatele bazate pe experienţă pe care cititorii le explorează cu plăcere. „Vom introduce o nouă generaţie de produse produse comerciale realizate în întregime pentru utilizatorii mobili”, a explicat Iulia Paraschivescu, care conduce divizia Comercial.

În atenţia editorilor:

Despre Newsroom AI:

Newsroom AI este o companie de tehnologie media, centrată pe transformarea digitală pentru cei mai importanţi publisheri din lume. Fondată de Mihai Fanache, compania este finanţată de The Guardian şi operează în Marea Britanie, România (ca Chargeads.com), Africa de Sud şi Statele Unite. Mai multe informaţii, pe www.nws.ai.

Despre Condé Nast International:  

Condé Nast International (CNI) stabileşte un etalon pentru excelenţa în activitatea editorială cu branduri de marcă în print şi digital precum Vogue, Vanity Fair, GQ, Wired şi AD. Ajungând la peste 270 de milioane de consumatori din Europa, Orientul Mijlociu, Asia şi America Latină, compania este angajată să livreze conţinut influent şi admirabil şi experienţe de brand pentru oameni care cer să fie inspiraţi. CNI are sediul la Londra şi operează în China, Japonia, Taiwan, India, Rusia, Italia, Franţa, Spania, Germania, Marea Britanie şi Mexic. Pe lângă cele 30 de branduri publicate, deţine o divizie de licenţiere şi restaurante cu parteneri locali în 17 pieţe, Condé Nast International Luxury Conference şi câteva societăţi în domeniul educaţiei. Angajată în reinvetarea proprie, compania îşi evaluează constant modul de lucru în ţările în care activează şi pe fiecare brand pe care îl deţine şi modul de dezvoltare al propriilor produse pentru a extinde lidership-ul în modă, lux şi lifestyle.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi ​condenastinternational.com​, contul de LinkedIn al Condé Nast International şi ​@condenastint​ pe Twitter.   

Pentru întrebări şi solicitări de interviuri, contactaţi ​mihai.fanache@nws.ai   

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.