Service-urile gsm sunt tot mai multe şi mai populare, în condiţiile în care piaţa a explodat pe acest segment. Dispozitivele moderne sunt create tot mai complex pentru a îndeplini tot mai multe funcţii. Şi cum publicul a devenit deja dependent de acestea, se întâmplă din ce în ce mai frecvent accidente. Display-ul spart sau alte componente afectate sunt în esenţă mici reparaţii, dar fără de care telefoanele nu ar mai putea fi folosite corespunzător.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În alegerea unui service de reparatii telefoane se are în vedere locaţia, dar mai ales preţul. Clientul trebuie să ştie că există şi în acest sector de activitate o departajare a serviciilor pe criterii de calitate. După exemplul complex, dar şi atipic al unui service de profil, Glassgsm din Suceava, iată ce trebuie să ştie clienţii:

Timpul reparaţiei nu trebuie să fie echivalent cu presiuni făcute asupra specialistului

Din disperarea de a avea parte de telefon reparat în cel mai scurt timp, mulţi cred că dacă pun presiune pe specialist vor reuşi să obţină şi reparaţia mai devreme decât planificau. În funcţie de fiecare situaţie, sunt piese ce trebuie înlocuite, comandate şi ulterior integrate în telefon. Durează mai mult astfel de aspecte.

De preferat să întrebaţi cât va dura şi o clarificare în acest sens. Cei de la Glassgsm spre exemplu îşi asumă să ofere un termen de 3 zile, în condiţiile în care acest termen include şi transportul prin curierat. Este aşadar un serviciu complex, ce se adresează publicului larg, indiferent de reperele legate de distanţe.

Atunci când este posibilă prezentarea în mod personal la sediul service-ului, reparaţia poate fi realizată pe loc sau în decurs de 30 până la 90 de minute. Sub ochii clientului cum s-ar spune, pentru că nu au nimic de ascuns şi pentru că astfel sparg tiparele. Clientul este nu doar ataşat de telefon, ci şi dependent de acesta; are nevoie de el în orice moment şi nu se poate dezice de el. Aşadar, are mai multă încredere când reparaţia este realizată imediat, în prezenţa sa.

Pentru cele mai multe dintre service-uri o provocare este lansată, aceea de a anunţa posesorul că va dura reparaţia. Atenţie însă, specialiştii nu sunt obligaţi să respecte astfel de termen, căci fiecare service poate avea termenii şi condiţiile proprii impuse. Depinde şi de tipul de reparaţie implicat.

Nu alegeţi ceva ieftin

O altă problemă se referă la costuri. Ideal ar fi ca reparaţia în cauză să nu dureze şi să fie ieftină. Doar că un astfel de scenariu nu este tocmai de preferat. Ieftin poate însemna un risc ca defectarea ulterioară să vină mai repede decât credeaţi. Cu alte cuvinte, pentru siguranţa calităţii şi a durabilităţii trebuie folosite piese originale sau cel puţin cele de clasă I. Iar acestea nu sunt tocmai ieftine.

Doar că ar fi bine să vă gândiţi şi la investiţia în sine necesară şi cu repercusiuni pe termen lung. Când vine vorba de reparatii iPhone de orice fel puneţi mai presus de toate costurile investite în smartphone şi implicit nevoia de a menţine funcţionalitatea lui. Aşadar, piesele originale sunt de preferat.

Cereţi garanţie

Poate că un test absolut este cel de oferire a unei garanţii. Aceasta va fi până la urmă convingerea finală că reparaţia a fost făcută calitativ. Depinde şi de perioada de garanţie însă. Pentru a impresiona unele service-uri gsm pot oferi o garanţie de o lună. Însă în fapt este prea puţin. Cei de la Glassgsm oferă garanţie pe o durată de 6 luni, timp în care o eventuală defecţiune apărută va fi reparată fără alte costuri din partea clientului.

Protecţia Consumatorului

Nu uitaţi că puteţi sesiza oricând o rea intenţie a unui prestator de servicii. Dar pentru asta trebuie mai întâi să vă asiguraţi şi de legalitatea cadrului. Cu alte cuvinte, altegeţi mai întâi de toate un service gsm autorizat. Cereţi dovada plăţii şi garanţia aferentă.

Un service gsm care lucrează în favoarea clientului şi nu se dezice de la principiile sale de funcţionare se distinge imediat. Acolo unde se oferă asistenţă gratuită, unde există disponibilitate şi mai ales când sunt întrunite toate condiţiile pentru o reparaţie eficientă şi calitativă mulţumirea clientului există şi în experienţa post colaborare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.