Schimbările în domeniul digital se petrec cu rapiditate, iar în ultimii ani asistăm la o adevărată revoluţie prin inovaţie. Mobilul a înlocuit deja desktop-ul, social media a depăşit search-ul, în timp ce aplicaţiile tip instant message sunt mai accesate decât e-mailul. Pe de altă parte, evoluţia continuă a tehnologiilor digitale creează noi aşteptări din partea utilizatorilor. Aşadar, ce urmează în domeniul digital?

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În 28-29 martie, la Hotel JW Marriott, va avea loc, sub umbrela profit.ro, prima ediţie WeLoveDigital.forum, un eveniment în care vizionari, start-up-uri, companii inovatoare în domeniul tehnologic, advertiseri, mass-media se întâlnesc pentru a explora cele mai hot tendinţe care vor guverna industria digitală în următorii ani.

De la Video content  şi Tehnologii innovatoare, la Antreprenoriat şi Finanţare, de la eCommerce şi ePayment, la Storytelling pentru nativii digitali şi Strategie Digitală sau de la Securitatea business-urilor online şi UX, la content pentru mame şi generaţia Z, WeLoveDigital.forum va asigura accesul la cele mai noi tendinţe şi inovaţii în domeniul digital, acoperind subiecte fierbinţi pentru orice business online interesat să ajungă la clienţii săi mai repede şi mai targetat.

Participanţii WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăţa mai multe despre creşterea unui business online de la o serie de specialişti de top din România şi UK.

Cătălin Marinescu, Preşedinte ANCOM, Răzvan Ionescu, Director Maketing Segment Business, Telekom Romania, Tudor Manea, Director General eMag, Florin Pravai, Agency head, Google, Robert Berza, Country Manager, Zoot, Andrei Pitiş, Fondator Vector Watch, Raluca Radu, Country Manager, Answer.ro, Ioana Anescu, Director Executiv IAB, Alex Negrea, General Manager, Social Smarts, Cosmin Năstasa, Managing Director, edge, Marius Ghenea, Director Investiţii 3TS, Marius Costin, Country Manager PayU Romania, Cosmin Ochisor, hub:raum T-Mobile, Polonia, Răzvan Moşoiu, Managing Partner, Mackenzie Capital Group sunt doar câţiva dintre speakerii care vor împărtăşi audienţei sfaturi practice şi soluţii aplicabile care vor permite fiecărui participant să înţeleagă ce acţiuni trebuie întreprinse AZI pentru a creşte business-ul de MÂINE.

Cu peste 20 ani de experienţă în domeniul digital şi mii de ore de consultanţă şi training pentru clienţi ca IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Guardian Media Group, Conde Nast, Hearst, Time Inc, Publicitas, British Airways, Mindshare, Ryanair, Steve Thompson vine în România pentru a  susţine un workshop de programmatic trading. În cadrul acestui workshop, Steve va oferi audienţei insights utile care pot reaşeza eficient raporturile dintre branduri şi consumatori pe internet, pot creşte veniturile pentru site-urile ”vii” şi active, pentru publisheri, pentru bloggeri şi proprietari de conţinut relevant, contribuind la o eficienţă sporită a investiţiei brandurilor în comunicare.

WeLoveDigital.forum vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând  paneluri, sesiuni de dezbateri cu workshop-uri şi o expoziţie destinată celor interesaţi să îşi promoveze business-ul şi să atragă noi parteneri de afaceri.

Şi nu în ultimul rând, participanţii nu îşi vor irosi timpul inutil. Fiecare invitat va avea posibilitatea de a selecta panelurile si sesiunile de dezbateri sau workshop-urile ( Programatic for advertisers, Engaging Digital Natives, Video content for YouTube by Google,Attribution modeling, Digital Analytics for Adaptive Marketing ) în funcţie de timpul pe care îl are la dispoziţie şi de subiectele care îl interesează cel mai mult.

Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri şi informaţii suplimentare, accesaţi pagina dedicată.

Oricât de multe ştii despre Internet şi afaceri digitale şi orice vrei să obţii, WeLoveDigital.forum  te va ajuta să ajungi acolo mai rapid şi mai eficient!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.