Campania cora „Luna inimilor deschise” s-a desfăşurat anul acesta în perioada 3 mai – 31 iulie, iar rezultatele au fost unele remarcabile, cora şi clienţii săi reuşind să strângă 852.778 lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cadrul campaniei, fiecare hipermarket îşi alege o cauză legată de copii şi sănătatea acestora şi identifică, împreună cu asociaţia sau spitalul colaborator o nevoie concretă, stabilind ca obiectiv rezolvarea acesteia.

Şi anul acesta, campania s-a derulat după acelaşi mecanism: clienţii au putut dona la casa de marcat fie Tichetul cora (bon valoric de reducere) primit de la cora, fie o sumă de bani, oricât de mică, pentru care au primit bon fiscal şi care s-a adăugat sumei fixe donată de cora şi comunicată de la începutul campaniei, respectiv 187 500 lei.

« Suntem extrem de bucuroşi că am găsit acest mecanism de strângere de fonduri care a fost apreciat de clienţii noştri: în primul rând, pentru că ne-am angajat să acoperim o nevoie concretă a partenerilor  şi să ne achităm de promisiune indiferent de rezultatul campaniei. În al doilea rând, clienţii au apreciat modalitatea modernă de efectuare a donaţiei: bonul fiscal a fost o garanţie în plus a transparenţei cora. În al treilea rând, ne-am gândit la proverbul «Dar din dar se face rai » şi aşa am iniţiat posibilitatea de donare a tichetului cora pe care clienţii îl obţin la achiziţionarea anumitor produse pe baza cardului de fidelitate cora » a declarat Codruţa Borza, directorul cora Brătianu din Constanţa, pilotul acestei actiuni.

Clienţii au apreciat o dată în plus transparenţa cora şi acest lucru s-a văzut în rezultatul obţinut: 665.278 lei strânşi exclusiv cu ajutorul clienţilor care se adaugă celor 187.500 lei, suma oferită de cora România.

 Luna inimilor deschise este o acţiune de tradiţie, prima campanie fiind implementată în 2006, când reprezentaţii cora au hotărât că vor numi luna mai luna cora” şi că în fiecare an se va desfăşura o acţiune de strângere de fonduri împreună cu clienţii noştri.

Noi toţi cei din echipa cora le mulţumim clienţilor noştri care au ales să ofere multor copii şansa de a creşte sănătoşi. Suma strânsă cu ajutorul lor e impresionantă şi dovedeşte faptul că activăm în comunităţi foarte implicate, lucru care ne motivează şi mai mult în acţiunile noastre de responsabilitate socială. Clienţii noştri au setat un standard pe care ne simţim onoraţi să-l menţinem. Le mulţumesc colegilor mei din toate echipele cora implicate şi mai ales colegilor noştri de la casele de marcat fără implicarea cărora acţiunea nu ar fi avut acelaşi ecou în inima clienţilor”, a adăugat Codruţa Borza.

Obiectivele campaniei în 2017

cora Pantelimon, din Bucuresti, şi-a fixat ca obiectiv achiziţionarea unui dermatom, a unor articole pentru dotarea unui cabinet de recuperare pentru copiii cu arsuri şi traumatisme grave şi pompe volumetrice  de inserţie pentru secţia de toxicologie pentru Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu.

cora Lujerului, din Bucureşti, va cumpăra 3 aparate pentru citostatice pentru secţia de pediatrie a Spitalului Fundeni.

cora Cluj-Napoca va reamenaja şi achiziţiona echipamente pentru secţia de radiologie şi imagistica medicală a Spitalului de urgenţă pentru copii.

cora Sun Plaza, din Bucureşti, va dota maternitatea Cantacuzino din Bucureşti cu un incubator performant prin intermediul partenerilor de la Salvaţi Copiii.

cora Baia Mare va susţine achiziţionarea unui analizor de gaze sangvine şi oximetrie pentru secţia de pediatrie a Spitalului Judeţean de Urgenţă Dr.Constantin Opriş Baia Mare.

cora Drobeta va susţine achiziţionarea unui ecograf pentru maternitatea din Drobeta Turnu-Severin.

Cele două hipermarketuri cora din Constanţa - cora City- Park şi cora Brătianu - vor cumpăra împreună un echipament medical pentru secţiile de pediatrie şi de onco-hematologie şi reumatologie pediatrică ale Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa prin intermediul Fundaţiei « Dăruieşte aripi ».

cora Bacău, cu ajutorul Fundaţiei de sprijin comunitar Bacău, va asigura accesul unui medic specialist pediatru în 3 localităţi sărace din judeţul Bacău: Stănişeşti, Coloneşti şi Motoşeni.

cora Alexandriei, din Bucureşti, va cumpăra aparatură pentru secţia de terapie acută, stabilită împreună cu Spitalul de Copii dr.V Gomoiu.

cora Ploieşti va cumpăra o masă de resuscitare şi mixer aer-oxigen pentru nou născuţi necesare Spitalului de Obstretică Ginecologie Ploieşti.

Au fost deja demarate, în spitale şi  asociaţii, procedurile de achiziţie a serviciilor sau aparaturilor necesare.

Donaţiile pentru fiecare cauză în parte vor fi acordate în cadrul unor ceremonii ce se vor desfăşura, pe rând, în lunile septembrie şi octombrie, însă banii vor fi viraţi spitalelor şi asociaţilor începând  din luna august.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, reţeaua punctelor coraDrive funcţionează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de Bucureşti, în oraşele Constanţa, Cluj, Bacău şi Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate nu doar de pe computer, ci şi de pe telefonul mobil sau tabletă. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse şi servicii de calitate, la preţuri accesibile.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.