Băneasa Shopping City anunţă lansarea noului proiect de responsabilitate socială It`s OK to help them dream, derulat cu scopul participării la eforturile de combatere a abandonului şcolar şi de susţinere a accesului la educaţie în rândul copiilor proveniţi din familii defavorizate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În perioada 18 octombrie - 26 noiembrie, la centrul de donaţii amplasat în parcarea exterioară Băneasa Shopping City, vor fi colectate articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte noi sau uzate, potrivite copiilor cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani.

Proiectul este realizat în parteneriat cu SOS Satele Copiilor România, iar la finalul lunii noiembrie, donaţiile vor merge către cei 1000 de copii susţinuţi în prezent de organizaţia nonguvernamentală, atât către cei care provin din comunităţile defavorizate, cât şi către cei îngrijiţi direct de organizaţie şi cresc în cele 3 sate SOS din Bucureşti, Sibiu şi Bacă­­­u.

Mulţi dintre copiii fără posibilităţi renunţă la şcoală sau merg sporadic pentru că nevoile materiale trec înaintea celor educaţionale, pentru că rechizitele, cărţile, hainele şi încălţămintea de care au nevoie reprezintă un lux. Fără acces la educaţie şi provenind din familii fără resurse materiale, aceşti copii rămân în anonimat, cu vise şi talente irosite, care altfel i-ar putea ajuta să reprezinte România la competiţii internaţionale, iar mai târziu, să devină lideri valoroşi în cadrul societăţii.

«De cele mai multe ori, copiii au nevoie de sprijinul adulţilor pentru a ajunge acolo unde îşi doresc, însă o parte dintre aceştia provin din familii atât de sărace, încât nu pot merge la şcoală pentru că le lipsesc până şi hainele sau încălţămintea. Astfel, se perpetuează cercul vicios al sărăciei materiale care duce la sărăcia educaţională. Prin lansarea acestei campanii, alături de cei care vor veni să doneze, ne dorim să influenţăm în bine viitorul copiilor fără posibilităţi. În viitor vom lansa şi alte campanii în zona educaţională, astfel încât, în timp, să ajutăm cât mai mulţi copii.», a declarat Alexandru Bogdan, Director de Marketing Băneasa Shopping City.

«O bună parte a activităţii desfăşurate de SOS Satele Copiilor este dedicată susţinerii familiilor vulnerabile, în vederea menţinerii copiilor în şcoală, prin asigurarea de îmbrăcăminte, încălţăminte, rechizite şcolare, alimente şi consiliere. Astfel, 98% dintre copii provenind din comunităţile în care acţionăm au putut merge în continuare la şcoală.», a adăugat Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România.

Conform celui mai recent Monitor European al Educaţiei şi Formării (nov. 2016), în România rata de părăsire timpurie a şcolii se situa în 2015 la 19,1%, în timp ce rata medie europeană este de 11%. Ratele de abandon şcolar sunt semnificativ mai mari pentru copiii din mediul rural, de 27,8%, faţă de 19,3% în oraşele şi zonele suburbane şi 5,9 % în oraşe mari, iar unul dintre principalele motive ale acestei incidenţe îl constituie sărăcia.

Din totalul celor 4 milioane de copii români cu vârste cuprinse între 0-18 ani, 50% sunt expuşi riscului de sărăcie şi excluziune socială, după cum arată un raport Salvaţi Copiii realizat în 2016, iar 300.000 se află în afara sistemului de educaţie, conform unui studiu Unicef publicat anul acesta.

Acţiunile de CSR ale Băneasa Shopping City stau sub mesajul Together for Tomorrow. All in the name of education şi sub viziunea că succesul oricărei iniţiative îndreptate spre beneficiul comunităţilor este reprezentat de munca în echipă, de sentimentul de solidaritate creat şi o cât mai largă participare, atât a oamenilor, cât şi a brandurilor. Prin campaniile de responsabilitate socială desfăşurate, Băneasa Shopping City îşi doreşte să contribuie la construirea unui viitor sustenabil prin susţinerea celui mai important factor, cel al educaţiei.

Pentru mai multe detalii referitoare la campanie, puteţi accesa pagina https://www.baneasa.ro/doneaza.

Video campanie: https://bit.ly/2zzAbxD.

***

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienţilor săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum şi o varietate de restaurante rafinate şi cafenele. Centrul comercial include şi o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, servicii de gaming şi entertainment, activităţi şi evenimente dedicate copiilor, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienţilor şi transformă Băneasa Shopping City în destinaţia exclusivistă de shopping, relaxare şi entertainment a României.

Despre SOS Satele Copiilor România

SOS Satele Copiilor România este o organizaţie neguvernamentală, membră a Federaţiei SOS Children’s Villages International, organism care derulează programe în 134 de ţări ale lumii. Asociaţia SOS Satele Copiilor România este prezentă în România de 27 de ani şi îşi desfăşoară activitatea prin 3 programe la nivel naţional: în Bucureşti, Cisnădie – Sibiu şi Hemeiuş – Bacău.

Activitatea organizaţiei este centrată pe asistarea şi sprijinul acordat copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei biologice. În prezent, 1000 de copii şi tineri sunt sprijiniţi direct de organizaţie, dintre care aproape 200 cresc în familia SOS România.

SOS Satele Copiilor România derulează, în paralel, servicii de prevenţie a abandonului, prin Centrele de Consiliere şi Sprijin pentru Copii şi Părinţi. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.