Academia de Vânzări, programul anual, acreditat la nivelul Uniunii Europene, dedicat profesioniştilor, studenţilor şi tinerilor din companii, care vor să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare şi vânzări, şi-a încheiat cu succes cea de-a treia ediţie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Proiectul s-a desfăşurat pe o perioadă de 6 săptămâni, în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

De-a lungul celor 6 săptămâni de cursuri, participanţii au învăţat de la profesioniştii cu o experienţă validată în vânzări din 10 industrii diferite, reprezentate prin prezenţa invitaţilor: Bogdan Georgescu – Founder People Point, Radu Lupu – Director Marketing Global Records România, Ciprian Lerca – Sales Specialist, Florin Grosu – IT Entrepreneur, Răzvan Vasile,  Adela Angheluţă – Sales Expert Pharma, Carmen Pavel – Marketing Director Beiersdorf, Andrei Dunuţă – Sales & Leadership Trainer, Adrian Mihai – Managing Partner FAN Courier şi Cristian Gheorghe – Country Sales Manager SEG Team.

În cele peste 30 de ore de training-uri şi workshop-uri, cursanţii au avut şansa să îşi îmbunătăţească abilităţile specifice vânzărilor (cold calling, customer experience, b2b, b2c, role-playing), dar şi cele de comunicare verbală şi nonverbală.

Academia de Vânzări a obţinut în cursul anului 2019 acreditarea la nivelul Uniunii Europne.

Vă aşteptăm în 2020!
#saleselite

Partener Principal – Academia de Studii Economice

Gold Sponsors – Young Leaders Club, Sports Business Academy, Marketer Club

Partener Tehnic – Team Coding România

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.