Evenimentul anual al companiei Arggo este dedicat tuturor celor care doresc să cunoască mai multe despre interconexiunea dintre strategia de business şi strategia de digitalizare. Arggo Infusions va avea loc în data de 16 noiembrie la ora 10.00 şi va fi transmis pe canalul oficial de YouTube al Arggo.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Arggo, o companie specializată atât în crearea şi implementarea soluţiilor software de business, cât şi în furnizarea de servicii de consultanţă, organizează în data de 16 noiembrie 2022 evenimentul online Arggo Infusions. Speakerii invitaţi sunt Alexandru Belei – IT Application Manager la Agrii România, Cătălin Profir – Co-Founder & CEO la Encorsa, Ionuţ Scarlat – Chief Accountant la Synevo, Manuel Simulescu – Sales Manager la Automobile Bavaria, Radu Negulescu – Partner Development Manager la Microsoft Romania, precum şi reprezentanţii Arggo, Andrei Cârcu – CEO, Bianca Nicolae – Business Solutions Consultant, Ştefan Chiha – Senior Digital Solutions Engineer şi Andrei Toma – Digital Business Advisor. Evenimentul Arggo Infusions se adresează tuturor celor care doresc să ajungă la un nivel de performanţă ridicat prin intermediul transformării digitale.

Pentru a afla mai multe detalii despre agenda evenimentului, dar şi despre subiectele pe care le vor dezbate invitaţii, vă puteţi înregistra accesând acest link.

Având o echipă cu experienţă de peste 20 de ani în implementarea de soluţii de business şi un portofoliu cu peste 200 de clienţi naţionali şi internaţionali, Arggo continuă să activeze în a digitaliza cât mai multe companii. Arggo a dezvoltat şi implementat soluţii variate, de la cele mai simple, până la cele mai complexele sisteme ERP (Enterprise Resource Planning) pentru un spectru de clienţi la fel de variat. Portofoliul de soluţii este divers şi Arggo, ca partener Gold Microsoft, mizează în primul rând pe soluţiile din suita Dynamics 365, ajustate şi personalizate în funcţie de necesităţile specifice ale clienţilor. Cum fiecare afacere are o componentă unică, Arggo a dezvoltat o platformă proprie de Business Process Management (BPM) cu care poate creea aplicaţii complet personalizate. Această platformă se numeşte Timeqode şi poate fi folosită atât de Arggo, cât şi de clienţii care doresc să-şi creeze aplicaţii prin forţele proprii. Platforma Timeqode are scopul de a transforma fluxuri de lucru simple sau procese de business complexe în aplicaţii digitale şi, fiind o platformă low-code, poate fi folosită de oricine, fără a avea cunoştinţe în programare. Pe lângă implementarea de soluţii digitale, Arggo vine în ajutorul colaboratorilor săi prin a oferi consultanţă, dezvoltare de strategie digitală, support continuu şi securizare a datelor în cloud.

Viziunea Arggo este de a oferi modelul time-as-a-service prin digitalizarea proceselor pentru companiile din întreagă lume. Economisirea timpului este principalul beneficiu al digitalizării, iar Arggo şi-a setat misiunea de a ajuta cât mai multe companii să-şi depăşească performanţele prin optimizarea proceselor de business. Printre clienţii Arggo se află brand-uri precum: Aquila, Automobile Bavaria, Agrii România, Băneasa Shopping City, KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Baumit, Dedeman, Hard Rock Café, Secom, Synevo, Kruk, Klarwin, Kwizda Agro, Klass Wagen, Viarom, Titan Machinery şi multe altele.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.