Ajunsa deja la a treia editie, Destinaţia Anului® păstrează şi în 2023 misiunea de a susţine destinaţiile României în efortul lor de afirmare ca branduri turistice puternice. Destinaţia Anului® foloseşte cea mai amplă platformă media integrată (TV, digital si social media) pentru a aduce in atenţia românilor destinaţiile cele mai spectaculoase din Romania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ciuda unui an 2022 extrem de complicat pentru turism, competiţia Destinaţia Anului a continuat să crească într-un ritm accelerat:

  • 20 000 de români au nominalizat peste 150 de destinaţii preferate din ţară.
  • 100 000 de români au votat una din destinaţiile finaliste.
  • Competiţia a generat peste 20 milioane vizualizări pe paginile proprii, în paginile influencerilor specializaţi de turism, în sute de materiale de presă şi pe bannere ale partenerilor media. Impactul competiţiei în Social Media a fost de 4x mai puternic decât în  anul precedent.
  • Cele 8 emisiuni PrimaTV dedicate vizitării destinaţiilor au avut un share mediu de 1,7%.
  • Toate finalistele ediţiei 2022 au beneficiat de promovare internaţională prin parteneriat cu pagini de limbă germană şi prezenţă în cadrul târgurilor internaţionale de turism prin intermediul Catalogului Destinaţia Anului.
  • Competiţia a primit recunoaşterea Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului şi a Alianţei Pentru Turism ca vehicul major de promovare a excelenţei în turismul intern.

Succesul ediţiei 2022 ne motivează dăm startul ediţiei 2023 cu ambiţii foarte mari şi noutăţi pe măsură, prin care Destinaţiile României vor primi şi mai multă vizibilitate. 

Prima noutate se referă introducerea mai multor categorii de premii pentru localităţi şi regiuni, dar şi în premieră pentru operatori turistici. De acum, diverse tipuri de destinaţii ca mari municipii, mici staţiuni sau chiar pensiuni boutique pot să beneficieze de şanse egale de a fi Destinaţia Anului în categoria lor.  

În 2023, destinaţiile turistice din România se pot înscrie în următoarele categorii:

Categorii deschise

localităţilor sau regiunilor:

Categorii deschise

operatorilor turistici:

 

Oraşe care inspiră

Tărâmuri cu istorie şi tradiţie

Comori naturale

Staţiuni turistice

Parcuri de distracţie şi aventură

Atracţii cultural-educative

Resort-uri

Boutique

Experienţe gastronomice.

 

A doua noutate se referă la introducerea unui element suplimentar de obiectivitate în jurizare. Pe lângă juriu şi voturile publicului, o parte importantă din punctaj va fi stabilită pe baza unei cercetări sociologice reprezentative statistic pentru românii care călătoresc.

3000 de români vor participa la cel mai mare studiu sociologic dedicat turismului intern din ultimii 10 ani în Cercetarea Destinaţia Anului. Studiul va fi efectuat de cunoscuta firmă specializată AHA Moments, membră ESOMAR şi una din cele mai importante agenţii de cercetare de marketing independente din România. Un avantaj major al acestui studiu este bogăţia de informaţii pe care fiecare destinaţie participantă o poate obţine despre sine, ca şi despre percepţiile şi atitudinile românilor în legătură cu turismul.

A treia noutate este legată de Clubul Destinaţia Anului. Aducem împreună cele mai importante destinaţii turistice din România, fie că sunt localităţi, regiuni sau operatori turistici, pe care le susţinem în eforturile lor de afirmare. O facem prim promovare TV & online, dar şi prin acces la know-how, la informaţii utile şi date-cheie despre turismul românesc, şi prin posibilitatea accesului la rezultatele Cercetării Destinaţia Anului.

Platforma www.destinatiaanului.ro şi PrimaTV adresează tuturor românilor un îndemn simplu: “Hai să ne cunoaştem ţara”! si îi invită să nominalizeze cele mai frumoase destinaţii din Romania pe www.destinatiaanului.ro.

Iar managerilor de destinaţie, fie că sunt localităţi, regiuni sau atracţii turistice, le adresăm invitaţia de a veni în Clubul Destinaţia Anului pentru a dezvolta împreună branduri turistice din ce în ce mai puternice!

Mai multe detalii despre campanie in Regulamentul campaniei, pot fi accesate pe www.destinatiaanului.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.