Cântăreaţa Taylor Swift a apărut pe coperta numărului din ianuarie al revistei British Vogue, înlocuind cu o poezie interviul tradiţional pe care ar fi trebuit să îl acorde, tema versurilor sale fiind reinventarea propriei persoane, informează nme.com.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Taylor Swift, care a lansat luna trecută cel de-al şaselea album al ei, „Reputation”, apare în 12 pagini glossy ale acestui număr al revistei.

„A trecut ceva timp de când am apărut pe coperta unei reviste. Sunt fericită că am avut ocazia să revin alături de oameni atât de minunaţi”, a scris cântăreaţa pe Instagram.

„Evident, este o poetă de talie mondială – şi a scris versuri uimitoare pentru Vogue – dar, de asemenea, îşi ia în serios datoriile de idol. Taylor este conştientă de numărul persoanelor care o urmăresc şi comunică cu grijă cu tinerele. nu ar prezenta niciodată un personaj care ar transmite un mesaj greşit”, a spus Edward Enninful, editorul British Vogue.

„Acestea fiind spuse, nici superstarurile nu sunt imune puterii pe care o exercită o rochie minunată. Taylor spune că nu s-a mai văzut niciodată transformată în acest fel şi am fost foarte mişcat să văd cât de emoţionată a fost la sfârşitul şedinţei foto din Londra”, a adăugat el, precizând că fotohgrafiile au fost realizate de Mert Alas şi Marcus Piggott.

Edward Enninful a mai spus că Taylor Swift l-a impresionat prin simţul umorului, dar şi prin faptul că este conştientă de ceea ce reprezintă ea.

Săptămâna trecută, albumul „Reputation” a devenit disponibil pe serviciile de streaming.

Albumul s-a menţinut, luni, pe primul loc în topul BIllboard 200, pentru cea de-a treia săptămână consecutivă.

Născută pe 13 decembrie 1989, Taylor Swift are în palmares zece premii Grammy. În 2016, a ocupat primul loc în topul Forbes al celor mai bine plătite vedete din lume, cu venituri anuale de 170 de milioane de dolari. A debutat cu albumul „Taylor Swift” în 2006 şi a devenit cea mai tânără compozitoare-interpretă a unui single care a ajuns pe primul loc în secţiunea country a topului Billboard. Au urmat alte patru materiale de studio care s-au bucurat de un succes răsunător, în special în Statele Unite, dar şi pe plan mondial, după tranziţia sa din ultimii ani spre stilul pop: ”Fearless” (2008), ”Speak Now” (2010), ”Red” (2012) şi ”1989” (2014). Cântecele sale vorbesc despre propriile experienţe în dragoste, prietenie şi evoluţie personală.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.