Un studiu independent arată că Spotify domină autoritar piaţa de streaming şi că principalele ameninţări pentru serviciul suedez sunt Apple şi Amazon, în vreme ce YouTube Music joacă într-o ligă inferioară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform unui studiu realizat de Midia Research şi valabil pentru al doilea trimestru al anului trecut, piaţa de streaming audio numără 523,9 milioane de abonaţi.Spotify este liderul pieţei cu 31% din piaţă, urmat de Apple Music cu 15% şi Amazon Music cu 13%. Pe locul 4, tot cu 13%, este Tencent Music.

Al cincilea jucător din piaţă este YouTube Music. Victimă a strategiilor confuze şi schimbate la fiecare câţiva ani, cu 8% din piaţă, YouTube Music (fost Google Play Music) este mult sub pretenţiile Google.

Per ansamblu, piaţa de streaming muzical continuă să crească. În T2 2021 aceasta creştea cu 26,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Spotify a pierdut două procente, scăzând de la o cotă de 33% la una de 31% din piaţă.

Serviciul suedez a promis că lansează, până la finele anului trecut, o funcţie de lossless audio, ca Apple şi Amazon, însă nu şi-a ţinut promisiunea şi nici nu a mai comunicat ceva pe acest subiect, fiind, probabil, prea ocupat cu podcast-urile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.