Facebook anunţă că, datorită numeroaselor noutăţi şi optimizări realizate în ultimele luni, Instagram a depăşit pragul de 700 de milioane de utilizatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

700 de milioane de utilizatori pentru reţeaua socială care i-a făcut să uite de serviciul de photosharing al celor de la Yahoo!, Flickr, este o performanţă impresionată, dar la fel de impresionant este faptul că ritmul de creştere este din ce în ce mai bun.

Lansată în octombrie 2010, Instagram a avut nevoie de doi ani şi jumătate să atingă prima sută de milioane de utilizatori. De când a fost achiziţionată de Facebook, la fiecare 6 luni erau adăugaţi alţi 100 de milioane de utilizatori.

La 600 de milioane de utilizatori se ajunsese în decembrie 2016, ceea ce arată că ultima sută de milioane de utilizatori a fost adăugată în mai puţin de 6 luni. Acesta lucru semnifică o accelerare neaşteptată a ritmului de creştere.

Cât despre factorii care au contribuit la aceste creşteri, Facebook notează numeroasele funcţii noi şi optimizări făcute în ultima vreme. Printre acestea, se numără simplificarea procesului de creare a unui cont nou şi sugestiile de prieteni îmbunătăţite.

Este adevărat că reprezentarea performanţei prin utilizatori unici lunari nu este neapărat cel mai bun indicator pentru succesul unui produs şi nu vorbeşte despre implicarea acestora în ceea ce priveşte conţinutul. Însă asta nu face mai puţin impresionantă performanţa realizată de Instagram.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.