Amazon.com a lansat joi prima sa brăţară de fitness şi o aplicaţie, Halo, pentru a concura Apple, Fitbit şi Samsung pe o piaţă tot mai aglomerată a produselor de monitorizare a activităţilor sportive, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Brăţara Halo, care nu are un ecran, spre deosebire de majoritatea produselor concurente, are un preţ de 99,99 de dolari, iar abonamentul la aplicaţie este de 3,99 de dolari pe lună, potrivit Amazon.

Dezvoltarea pieţei brăţărilor pentru fitness i-a determinat pe giganţi ai tehnologiei precum Apple şi Samsung să introducă multe funcţii sofisticate pentru monitorizarea sănătăţii, inclusiv electrocardiograma şi un senzon pentru tensiunea arterială.

În schimb, Amazon foloseşte o tehnologie relativ nouă pe piaţă, numită analiza tonului, care evaluează tonul utilizatorilor în timpul conversaţiilor. Când este activată, un microfon de pe brăţară detectează emoţiile precum fericirea, confuzia sau afecţiunea utilizatorului, în funcţie de tonul acestuia.

Rămâne de văzut dacă utilizatorii vor folosi această funcţie sau dacă vor apărea îngrijorări legate de piaţa privată. Amazon a anunţat că tehnologia este proiectată astfel încât să protejeze viaţa privată.

Brăţara rezistentă la apă, a cărei baterie are o durată de 7 zile, mai conţine un accelerometru, un senzon de temperatură, o funcţie de monitorizare a ritmului cardiac şi o funcţie de măsurare a procentajului de grăsime din corp.

Google, parte a grupului Alphabet, se implică la rândul său pe piaţa tehnologiei pentru fitness. În luna noiembrie 2019, Google a anunţat că va cumpăra compania Fitbit, pentru 2,1 miliarde de dolari, un acord care este evaluat în prezent de autorităţile de reglementare.

Piaţa este aglomerată şi de oferte mai ieftine, din partea grupurilor chineze Huawei Technologies şi Xiaomi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.