Richard Plepler, preşedintele HBO, a vorbit, la o întâlnire cu presa, care a avut loc joi, la Budapesta, despre compania pe care o conduce din 2013 şi a afirmat că secretul succesului îl reprezintă ”dependenţa” pe care programele o dau consumatorilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Richard Plepler a afirmat că, din 2012, numărul abonaţilor HBO a crescut mai mult decât a făcut-o în oricare altă perioadă din ultimele două decenii.

El pune acest succes pe seama orientării spre producţii proprii şi estimează că, în zece ani, numărul abonaţilor televiziunii va fi mai mare decât cel al utilizatorilor de HBO Go şi HBO Now.

”Secretul succesului este dependenţa”, a spus Richard Plepler. ”Oamenii devin dependenţi de lucruri diferite, iar adevărata energie a HBO va veni din plan local. Noi ne trezim în fiecare dimineaţă cu întrebarea: va da dependenţă acest produs?”, a continuat preşedintele HBO.

Richard Plepler a dat ca exemplu cazul serialului ”Game of Thrones”, care nu se bucură de o distribuţie cu nume mari, însă ideea şi scenariul au făcut din el cel mai urmărit produs TV al ultimilor ani.

”«Game of Thrones» este un fel de «Sopranos» în zilele sale”, a mai spus Richard Plepler, care a adăugat că nu şi-a propus ca HBO să realizeze un anumit număr de sezoane pentru acest serial-fenomen şi nici nu poate prezice numărul lor. ”Sunt convins că, dacă am fi spus de la început că vom face 10 sezoane, publicul ar fi devenit la fel de numeros”, a afirmat el.

În acelaşi timp, legat de ”Vinyl”, al cărui sezon secund a fost anulat, Richard Plepler a spus că, deşi avea o distribuţie de excepţie, un regizor şi un scenarist pe măsură şi doi producători staruri, Mick Jagger şi Martin Scorsese, serialul ”nu s-a aşezat cum ar fi trebuit”.

”A fost îndrăgit şi urmărit, dar nu de atât de multe persoane pe cât ne-am fi dorit”, a explicat el.

Preşedinte al HBO din ianuarie 2013, Richard Plepler a spus că nu vede o concurenţă cu platforma online de filme Netflix. ”Nu vrem să fim Netflix, vrem să fim cea mai bună versiune HBO”, a afirmat el, adăugând că câştigurile canalului, în 2015, s-au ridicat la 2 miliarde de dolari.

Totuşi, ele este de părere că ce menţine pe poziţii HBO este competiţia. ”Competiţia ne ţine pe picioare. Ce trebuie să simţi este că trebuie să continui să inovezi, să evoluezi, în afaceri şi creativ”, a spus Plepler.

”Dacă eşti grijuliu, eşti în pericol. Noi nu ne bazăm pe publicitate, ci pe programele originale. Trebuie să avem cele mai bune produse. Talentul este sacru - scenariştii fac HBO”, a mai declarat Richard Plepler.

El vede ca posibil, în viitor, încheierea unor parteneriate cu platformele YouTube, Facebook şi Apple, iar introducerea unor programe dedicate sportului nu reprezintă o prioritate. ”Programele sportive sunt dedicat publicului masculin, iar noi încercăm să ne menţinem obiectivitatea”, a glumit preşedintele HBO.

Richard Plepler, preşedinte şi CEO al Home Boxoffice Inc., este reponsabil cu managementul serviciului pay TV din ianuarie 2013, după ce timp de cinci ani a ocupat poziţia de vicepreşedinte în cadrul companiei. Între altele, el face parte din consiliul de conducere al Museum of the Moving Image, din cel consultativ al Hutchins Center for African and African American Research, şi a primit numeroase distincţii, între care Media Person of The Year, acordat de The Cannes Lions International Festival of Creativity, şi un Emmy pentru impactul avut în industrie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.