Dorna, în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii România, susţine pentru cel de-al cincilea an consecutiv, lupta pentru viaţă a copiilor născuţi prematur. Începând cu 2015, Simona Halep s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Din 2013 şi până în prezent, Dorna şi Salvaţi Copiii au dotat 40 de maternităţi din ţară cu echipamente pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 500.000 Euro (lista completă a maternităţilor care au beneficiat de donaţii este disponibilă aici: https://www.dorna.ro/ro/grija-pentru-copii/maternitati). 

Timp de 8 săptămâni, începând cu data de 16 februarie 2017, românii sunt invitaţi să susţină din inimă copiii născuţi prematur, în mod simbolic, pe Facebook, în campania manifest „Fii în inima lor pe viaţă”, un nou capitol al iniţiativei caritabile Grijă pentru Copii.

Campania de anul acesta – „Fii în inima lor pe viaţă” – a pornit de la ideea că atunci când eşti alături de cineva într-un moment greu, îi rămâi în inimă pentru totdeauna. Mecanismul campaniei îndeamnă la susţinerea cauzei printr-un gest simbolic, acela de a da „love” postărilor de campanie care vor fi publicate, în următoarea perioadă, pe pagina oficială de Facebook Dorna România (www.facebook.com/Dorna.Romania/), pe cea a Simonei Halep (www.facebook.com/simonahalep/) şi pe cea a Salvaţi Copiii România (www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/).

Obiectivul campaniei este de a strânge mai mult de 100.000 de inimi care să „bată” pentru copiii născuţi prematur, iar Dorna va răspunde acestui demers de susţinere oferind echipamente medicale de specialitate către maternităţile din România, prin intermediul Salvaţi Copiii România.

”Este important să aducem o schimbare durabilă în comunitate, este important să ne implicăm, să susţinem cu adevărat cauzele în care credem. Suntem mândri de schimbarea pe care am adus-o în aceşti cinci ani de „Grijă pentru copii” şi suntem încrezători în ceea ce vom realiza în viitor. Campania de anul acesta, „Fii în inima lor pe viaţă” este din nou un îndemn la implicare pentru fiecare dintre noi, pentru ca noi credem cu tărie că fiecare gest contează, fie el cât de mic. Oricare din noi poate deveni susţinător al copiilor născuţi înainte de termen şi poate contribui printr-un gest foarte simplu, acela de a face cunoscută aceasta cauză”, declară Anca Năstase, Senior Brand Manager Still Drinks România & Moldova.

„Ca sportiv de performanţă, ştiu cât de importantă este susţinerea, iar gesturile simple sunt cele care contează cel mai mult, îţi dau curajul să continui. Sper să strângem cât mai multe inimi şi să se alăture cât mai mulţi români acestei cauze.”, declară Simona Halep.

În cei cinci ani, de când am deschis acest nou front pentru combaterea mortalităţii infantile, Salvaţi Copiii România a contribuit la salvarea a peste 24.000 de copii. Sprijinind cauza copiilor născuţi prematur, care luptă pentru a supravieţui în maternităţile în care vin pe lume, e ca şi cum ai dărui ceva din tine, din trupul tău şi din viaţa ta. Astfel, oferindu-ne, simbolic, inima acestor copiii absolut extraordinari care, secundă de secundă, se luptă cu determinare să supravieţuiască, donăm, de fapt, viaţă”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

Despre Dorna şi copiii născuţi prematur

În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătăţii în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu', unul din zece copii se naşte prematur, având nevoie de atenţie specială chiar din prima oră de viaţă.

Naşterea înainte de termen îi lasă bebeluşului mai puţin timp pentru dezvoltarea şi maturizarea intrauterină, printre consecinţe numărându-se greutatea scăzută la naştere şi riscul crescut de apariţie a afecţiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.

Apa reprezintă 79% din corpul unui bebeluş, ajută la digestie, la absorbţia alimentelor, reglează temperatura corpului şi circulaţia sângelui, transportă nutrienţii şi oxigenul către celule şi elimină toxinele. Apa este al doilea element vital după oxigen, iar hidratarea corespunzătoare reprezintă o condiţie de bază pentru menţinerea sănătăţii organismului.

Dorna Izvorul Alb este recomandată atât în alimentaţia zilnică a femeilor însărcinate, cât şi a proaspetelor mămici care alăptează, datorită conţinutului scăzut de sodiu. În plus, este ideală pentru pregătirea hranei bebeluşilor şi hidratarea lor zilnică.

 

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA şi Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

 

Despre Organizaţia Salvaţi Copiii

Până acum, datorită investiţiilor făcute de Salvaţi Copiii România în 67 de maternităţi, în valoare de 8.700.000 lei, 24.000 de nou-născuţi au primit o şansă la viaţă, pentru că au primit asistenţă medicală adecvată.

Salvaţi Copiii este o organizaţie neguvernamentală, asociaţie de utilitate publică, non-profit, democratică, neafiliată politic sau religios, care militează activ pentru protecţia drepturilor copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului, cu Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene şi cu legislaţia României.

Salvaţi Copiii adoptă o poziţie independentă în raport cu acţiunile şi măsurile instituţiilor, recunoscând că implementarea legislaţiei şi a politicilor publice în materia drepturilor copiilor nu poate ignora strânsa colaborare dintre autorităţi, familie, copii şi societatea în care fiecare actor implicat îşi acceptă responsabilitatea conform principiilor unui parteneriat autentic şi viabil.

În calitate de membru al Save the Children International, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supravieţuire, educaţie, protecţie şi participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt trataţi şi producerea schimbărilor imediate şi de durată în viaţa acestora. În cei 27 de ani de activitate, peste 1.500.000 de copii au fost implicaţi în programele şi campaniile Organizaţiei Salvaţi Copiii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.