Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât iniţiativele companiei, cât şi programe ale comunităţilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului şi a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradiţiilor, a poveştilor şi a locurilor din România. Platforma îşi propune să inspire cât mai mulţi oameni să conştientizeze cât de important este ce lasă în urma lor şi să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

După Noi  a apărut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, şi pe noi ca producători şi îmbuteliatori de băuturi răcoritoare şi apă minerală, pe de altă parte. Am avut în vedere ţelul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a răspândi fericire şi de a uni oamenii. Acest ţel există pentru a ne ghida şi pentru a ne aminti de ce suntem aici şi în ce credem cu adevărat. Suntem convinşi că unul dintre lucrurile care ne unesc este conştientizarea faptului că suntem ceea ce lăsăm în urma noastră.”, declară Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

Proiectul „După Noi” începe cu Ţara Dornelor, o zonă foarte specială pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru că este unul din puţinele locuri din ţară unde mediul natural a rămas intact, iar oamenii au rămas autentici - autenticitatea fiind şi una din valorile companiei noastre – şi pe de altă parte pentru că este zona de unde izvorăşte apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. În Ţara Dornelor, mai precis în Poiana Negrii, compania deţine fabrica de îmbuteliere a apei minerale, aici locuind peste 150 de angajaţi Coca-Cola HBC şi familiile lor.

Ni s-a părut firesc să oferim ceva înapoi acestei regiuni, precum şi oamenilor care locuiesc aici şi contribuie la prezervarea şi autenticitatea ei. Dincolo de promovarea zonei şi a poveştilor minunate pe care le-am descoperit aici, lucrăm la proiecte punctuale care vor ajuta la dezvoltarea comunităţii locale.”, adaugă Irina Ionescu.

Strategia pe termen mediu a platformei “După Noi” are în vedere crearea de conţinut pentru promovarea zonei, a oamenilor, tradiţiilor şi meşteşugurilor din Ţara Dornelor, precum şi încurajarea unui stil de viaţă responsabil, prietenos cu mediul înconjurător. Ţara Dornelor este doar primul popas, în viitor platforma urmând a include şi alte episoade “După Noi”.

Poveştile culese până în prezent din Ţara Dornelor pot fi găsite pe website-ul După Noi, la secţiunile https://dupanoi.ro/comunitate/ şi https://dupanoi.ro/mediu/.

Mai multe despre proiect puteţi afla urmărind filmul manifest, precum şi accesând website-ul platformei şi paginile sale de Facebook şi Instagram.

Coca-Cola HBC România investeşte de peste 15 ani în comunităţile locale în care activează şi contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora şi la reducerea impactului asupra mediului, iar la începutul anului 2016 a primit recunoaşterea de cea mai responsabilă companie din România. Analiza care plasează Coca-Cola HBC România pe primul loc în topul celor mai responsabile companii de pe piaţa locală, România CSR Index 2015*, a luat în calcul Directiva Europeană 2014/95, Standardul de Raportare GRIG4 şi Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, care sunt cele mai complexe instrumente de raportare CSR la nivel mondial. Coca-Cola HBC este una dintre primele companii multinaţionale care a investit în România, intrând pe piaţa locală în 1991. Încă de la început a demonstrat că este un partener implicat, care evoluează alături de comunitate. Obiectivul companiei este acela de a identifica acele cauze unde poate face diferenţa şi unde se poate implica alături de parteneri de încredere: organizaţiile non-guvernamentale specializate pe diverse tematici şi cu un portofoliu solid de proiecte de succes. Pentru că responsabilitatea socială face parte din strategia globală Coca-Cola HBC, în septembrie 2015, Indicele de Sustenabilitate Dow Jones a confirmat, pentru al doilea an consecutiv, poziţia de lider global al industriei de băuturi a Coca-Cola HBC AG. Pentru mai multe informaţii despre proiectele de sustenabilitate în acest domeniu şi rezultatele pe care le înregistrează iniţiativele noastre, vă invităm să parcurgeţi Raportul de Sustenabilitate.

 

Despre Coca-Cola HBC România

 

Coca-Cola Hellenic este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unităţi. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operaţiuni în 28 de ţări, servind o populaţie de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri şi cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa şi pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în acelaşi timp un mediu de lucru deschis şi desfăşurându-şi activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze şi să menţină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităţilor locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) şi este totodată inclusă in FTSE4Good Index. ȋn România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-urile www.coca-colahellenic.ro şi www.thecoca-colacompany.com.

 

*Topul este o premiera in Romania, a fost realizat de o companie independenta de consultanta (The Azores), care a analizat cele mai mari 100 de companii din Romania. Studiul poate fi consultat aici

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.