Brandul Nomasvello (No+Vello), Liderul Mondial in Epilare Definitiva si Rejuvenare cu IPL a a sarbatorit 6 ani de existenta in Romania alaturi de clientii sai fideli, de bloggeri, jurnalisti si persoane publice care au testat deja eficienta serviciilor No+Vello.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Evenimentul aniversar a avut loc pe 6 decembrie 2016, intr-o atmosfera prietenoasa si relaxanta intr-unul din centrele No+Vello din Bucuresti. Printre invitatii speciali s-au numarat vedetele Alina Laufer, Claudia Pavel, Alessia, Deea Maxer, Diana Bisinicu, Sonia Trifan, Roxana Blagu, Kaira, Elena Merisoreanu, Eniko Georgescu, Trupa Datina, Maria Constantin si Marcel Toader. 

Dana Vlascianu, Administratorul francizei No+Vello in Romania, a povestit despre inceputurile afacerii, care in prezent numara 29 saloane de infrumusetare la nivel national.

Votata in Martie 2016 de catre Franchise Direct drept una dintre cele mai profitabile afaceri in sistem de franciza din Europa, reteaua No+Vello a aparut in Spania in anul 2007, numarand in prezent peste 1200 centre deschise in 16 tari de pe 3 continente.


Cum s-a extins brandul No+Vello?
Brandul No+Vello a aparut in Romania in anul 2010 si in doar un an de existenta a ajuns la 11 saloane de infrumusetare active, in orasele Bucuresti, Baia-Mare, Timisoara, Arad, Cluj, Craiova si Galati.

In anul 2012, Nomasvello Romania a inaugurat centrul Nomasvello Bacau, iar in anii 2013-2014 s-au mai deschis alte saloane in capitala, un al doilea centru in Cluj si primul salon Nomasvello din Constanta.

Anul 2015 a insemnat pentru brandul No+Vello extinderea in Brasov, Ploiesti si Iasi, precum si deschiderea a doua noi saloane in capitala, in centrul comercial Sun Plaza, respectiv JolieVille.

Anul acesta reteaua No+Vello a inaugurat 10 noi saloane premium de infrumusetare No+Vello, dintre care 5 in Bucuresti (in Mall-urile Promenada, Parklake, MegaMall, Veranda si Bucuresti Mall Vitan) si alte 5 in tara, in orasele Arad, Oradea, Pitesti, Galati si Braila.

In ce consta succesul brandului No+Vello?
Succesul conceptului No+Vello se bazeaza indeosebi pe pretul fix si unisex de doar 30 euro pe sedinta, indiferent de zona tratata si pe eficienta ridicata a tratamentelor, care transforma clientii in adevarati promotori ai serviciilor.  Din respect pentru clientii retelei Nomasvello Romania, pretul nu a fost modificat din 2010 si pana acum.
Centrele Nomasvello din tara au activa in permanenta si o campanie de loializare a clientilor, care primesc bani inapoi sub forma de puncte, prin cardul de fidelitate No+Vello. Mai mult, ei pot primi sedinte gratuite de epilare definitiva (inghinal, axila sau fata) pentru fiecare 3 prieteni adusi in centrele No+Vello. Totodata, clientii care au efectuat un tratament cu lumina intens pulsata (Epilare Definitiva sau Rejuvenare Faciala) beneficiaza de reduceri de 50% la terapiile adiacente cu tehnologiile ProSkin si LED.
Pe langa toate aceste avantaje, serviciile Nomasvello se remarca prin utilizarea unei tehnologii proprii de ultima generatie, prin specialistii acreditati si prin protocolul de lucru international, toate acestea asigurand rezultatele optime ale tratamentelor. Mai mult, toate saloanele din retea asigura epilarea definitiva si pe piele bronzata in conditii de maxima siguranta si eficienta, prin tehnologia Sun&SAFE.

Ce servicii ofera Nomasvello Romania?
Centrele Nomasvello din Romania pun la dispozitia clientilor terapii de infrumusetare cu IPL, tratamentul facial de curatare in profunzime ProSkin si terapii inovatoare cu LED+Esthetic (tratamente anticelulitice si de fermitate, terapii faciale de hidratare intensive si albire dentara BIO).
Saloanele Nomasvello comercializeaza si produse profesionale No+Vello pe baza de acizi naturali si vitamine proprii pielii, care sunt potrivite tuturor tipurilor de ten. In plus, ofera Gratuit tuturor celor interesati testarea epilarii definitive, alaturi de o diagnoza faciala cu lampa cu ultraviolete.


Cine poate detine franciza No+Vello?
Franciza No+Vello este o afacere la cheie care necesita o investitie initiala de circa 30 000 eur+tva si care asigura o profitabilitate de pana la 10000 euro lunar, daca se respecta toate standardele si protocoalele pe care le implica. Profitul lunar difera in functie de oras, de locatie, de numarul de angajati si de implicarea francizatilor in afacere.
Afacerea No+Vello este ideala pentru orasele mari si medii din Romania si pentru persoanele fara experienta de business, care isi doresc sa dezvolte un anteprenoriat de succes in frumusete. Totodata, exista in retea si oameni de afaceri care au sesizat oportunitatea investitiei in franciza No+Vello, cu rezultate financizare foarte rapide.


Din 2016, business-ul No+Vello a devenit accesibil si oraselor mici, prin conceptul de Nomasvello Point. Prin inovatia No+Vello Point se poate deschide un centru cu serviciile Nomasvello in cadrul unei afaceri deja active din tara, daca publicul-tinta este acelasi: romani cu venituri medii si peste medie, interesati de serviciile de beauty si de ingrijirea personala.

Ce planuri de viitor are Nomasvello Romania?
Reteaua Nomasvello Romania cauta parteneri pentru deschiderea de noi saloane in toate orasele din tara. Pentru anul 2017 franciza intentioneaza sa deschida centre de infrumusetare in orasele Baia-Mare, Sibiu, Targu-Mures, Alba-Iulia, Constanta, Timisoara si Piatra-Neamt, estimand o crestere a numarului de saloane active de circa 30%. Brandul va continua sa se extinda cu noi saloane si in capitala, pentru a fi prezent in toate centrele comerciale populare din Bucuresti.


Prin sloganul “Frumusetea se ingrijeste” si prin endorsarea tratamentelor sale de catre vedete, bloggeri si alte persoane publice din Romania, Nomasvello subliniaza importanta ingrijirii personale ca rutina zilnica, pentru pastrarea frumusetii naturale.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.